Monday, 29 November 2010

Beautiful jewels for a good cause!


Hi everyone. I'm writing this post in the break of Barcelona - Real Madrid match. As I told you before, I love football and I waited for this game the entire weekend. So far Barcelona (my number one city in the world after Porto) is winning, but I'll be fine either way because I'm happily among friends and Real Madrid has lots of portuguese players so let the best team win. 
About my post, something more girly but a good Christmas idea for the boys in the room too. I saw this collection in London and I loved. Is the Swarovsky edition for Breast Cancer. It's all in pink crystals and you have necklaces, pendants, etc. I chose this brooch to show you. I find it really beautiful and cost only 65$ and you are helping this unique cause. I think I might buy something of the collection to offer this year. It's impossible not to like it.... What do you think?

6 comments:

  1. Eu acho uma excelente ideia.

    Não me importava nada também de o receber no Natal. ;)

    Deve ser o máximo trabalhar num sitio onde as pessoas se sentem tºao bem que dão largas à imaginação e mostram o estilo que teem sem ligarem ao que os outros pensam.

    Faz-nos tanta falta cá em Portugal...bem me sinto por vezes algo alienada quando vou na rua, e as pessoas especadas a olhar como se eu fosse efectivamente...uma alien =P

    Mas tenho sorte por morar cá para o Norte - as pessoas são muito mais liberais e "at ease" mesmo assim...há um certo street style por cá que não se vê muito no resto do País.

    Bj

    Ana

    ReplyDelete
  2. Já tinha visto a colecção e está muito gira, e claro, é por uma boa causa. Tenho que ir estudar isso melhor!

    Obrigado pelo pelo comment by da way, também gosto muito do seu blog! E das ideias que dás!
    E porque gostas de "bola"!*

    ReplyDelete
  3. adorei o nome do teu blog!!! muito bonitinho!!
    estou te seguindo,se quiser me seguir tb? bjinhos

    www.alinnestyle.com

    ReplyDelete
  4. é mesmo cuteee *.* e lá está, é por uma MUITO boa causa :)

    Xana
    http://thedressingstress.blogspot.com/

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...