Wednesday, 8 December 2010

Who says that a pair of shoes can't change a woman's life, never thought about Cinderella!!

I love Christian Louboutin, the men is a Genious! Who doesn't?




















But there are more than red soles in the shoes world!!!


Look at the example of the 2010 success of Brian Atwood and his gorgeous shoes:

 



















Jimmy Choo and the talent the world is already expexting from him:


 



















Alexander McQueen in his last collection and the adorable skulls:


 



















And for last but not least my favourite high heels at the moment, the amazing YSL:






















As you noticed, all the 5 pair of shoes I picked are platform pumps, one of my favourite shoe model, and these were the ones I would looooove to have in my closet this year!
All of them were selected  from 2010 Fall/ Winter collection. Which ones did you like the most, or what others do you think it should figure in this post?


11 comments:

  1. I adore Christian Louboutin as well :) But I also love Brian Atwood, Nicholas Kirkwood, YSL, Charlotte Olympia, MiuMiu ,.... I just love shoes haha :p

    xxxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Aiiii sapatos! Acho que todas nós somos loucas por eles.
    Espreita o meu blog , é sobre tendências, moda, e produtos de beleza. Espero que gostes, e quem sabe, se gostares podemos seguir-nos via Google, o que achas? Se tiveres facebook dá uma olhada na minha página e no meu twitter . Beijinhos, Jo

    ReplyDelete
  3. Love them all!

    Nice post BTW!

    Penso que não deves ter recebido o e-mail que enviei na segunda-feira, em que propunha encontrarmo-nos ontem pelo Porto. Fica para uma próxima oportunidade então.

    Beijinho

    ReplyDelete
  4. é complicado escolher, mas para mim toda a mulher devia ter uns Louboutin no seu vestuário :P depois disso uns jimmy choo e uns YSL seriam uma boa aposta tambem

    Xana
    http://thedressingstress.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. McQuenn e YSL!

    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Boas propostas,não há dúvida!
    Bem.. quantos aos cintos,não me recordo do nome da loja,acho que nem vi,mas é em Guimaraes fica no largo da rua da Rainha quase na esquina para quem desce para o Toural,fica metida nuns pilares de pedra antigos.
    Confere,é fácil!!Não há mais cintos iguais eram peças únicas mas certamente encontras coisinhas que gostes!
    Bjs!!

    ReplyDelete
  7. Olha gata, se não conseguires ir à Primark, tens sempre um da Zara/ Trf que tem o corpete em pele o resto em tecido, também me pareceu muito giro!

    beijinhos


    **********

    Ah love the shoes *

    ReplyDelete
  8. AMO!!Também os queria na minha sapateira... =D

    ReplyDelete
  9. Darling, I follow you too :)
    Thank you for join my GIVEAWAY
    Very cute blog!

    http://verychiclist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Eu contento-me com um par de cada.

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...