Monday, 20 December 2010

Wooly shearling ankle boots to match with aviator jackets!

Asos is making a huge sale in some selected shoes. Curious as I am, I started looking for boots once, as I show you here, this month I got 4 new pair of shoes. So I find these Asos wooly white shearling boots with almost 50% discount. They used to cost 160€ and now they cost 87€.
They are in wool, leather, suede and have 14cm of heel height! Oh la la!! They would look great with my aviator jacket!!
What do you think? Is worth to buy it or not?
(If someone is reading this and pretends to give me a birthday/ christmas present and is with lack of ideas, please... be my guest!!)

6 comments:

  1. Ovelhinhas na são o meu género, penso sempre no estado em que ficariam se chovesse...
    Bom, e 14 cm é buéééd'alto!
    Sorry, my opinion**

    ReplyDelete
  2. Vale mesmo a pena ter umas dessas!
    Gosto muito,por mim,mais que aprovado!
    Bjs.

    ReplyDelete
  3. Gata obrigada,
    Olha o corpete já tem mais de 2 anos e é da HM é bordado e coloquei no centro um alfinete de prata que comprei na semana passada numa ourivesaria da baixa, até acho que deve ser em 2ª mão! Aliás o corpete até me estava um pouco largo, já não o vestia há algum tempo...e tive de ter muito cuidado mesmo...não fosse haver nenhuma revelação acidental LOL


    beijinhos e 6ª já devo ir passear por guimarães se entretanto esta constipação passar!!!

    ReplyDelete
  4. São sem duvida uma tentação....;)

    Bjo

    ReplyDelete
  5. acho giros até mas...14 cm não é assim um kito alto? será pratico?

    tb comprei uns na westrags e nao reparei no salto..quando chegaram la fui experimentando mas nao conseguia andar direito..foi da forma que dali em diante passei a ver todos os pormenores dos saltos...;)

    bj

    Ana

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...