Sunday, 30 January 2011

THE Balmain blazer!

I'm going to be honest... It looks a lot better on pictures... This Balmain blazer that everyone talked about this season costs something like 4000€ and I can say that I'll only buy it in very special conditions. The blazer is too heavy, not very confortable to wear and it doesn't fit your body as good at it seems at a first glance. But yes, the fashion magazines and blogs are right to talk about it all over. It's an unique gorgeous piece and I just couldn't resist trying it and why not, taking some pictures. I'm wearing just some simple jeans, a white tank and a Tiffany necklace but I do think this is the perfect way to style this blazer once less is more and this coat is more, moRE and MORE in every possible way...


(Click in the image to see all photos)

9 comments:

  1. Não consigo gostar do blazer...tenho um casaco com esse estilo de botões, um pouco mais discreto e adoro...mas esse parece me imponente demais, espanpanante mesmo, domadora demais...eu e a alta costura não nos damos bem...

    Sorry :P

    (e a banda sonora deste comment é..."vamos ao circo", brincadeirinha :)

    ReplyDelete
  2. Amo esse Blazer....é D+

    Xoxo

    ReplyDelete
  3. Eu gostei de como a foto ficou... quanto ao blazer,tu já disseste tudinhooo!

    Kiss*

    ReplyDelete
  4. eu gosto do design a serio que sim.mas se a peça nao fosse pratica e confortavel de usar...nao arriscaria.

    mas é lindo.

    ReplyDelete
  5. linda vais ter um blog award no meu blog.

    bj

    ReplyDelete
  6. AMEI!

    Adorava ter um casaco assim ams nunca encontrei nenhuma pelo qual me apaixonasse de verdade ;)

    Bisu*

    ReplyDelete
  7. Que delicia, we just cant resist. A minha mãe fica furiosa que as vezes quero comprar roupas, mesmo que nao me fiquem bem, so pq sao trendy. Exemplo, as calças de brilhantes da Isabel Marant p a HM, adoro-as.Mas provavelmente so as vou usar 1 vez.

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...