Monday, 7 February 2011

Black Swan - Dreaming wardrobe for a disappointing film

Here are some images of the movie I saw last Saturday... I love everything related to ballerinas and of course, I love feathers... I also liked some Portman's casual outfits during the movie that enhanced her fragile character. The pale pink coat she wears all the time is just adorable.










I didn't like the film itself very much... I expected much more and I felt really sad and disappointed with the result. For my portuguese readers, you can read my film review in my other blog.

5 comments:

  1. Nao partilho da mesma opiniao! Gostei imenso do filme e espero que a natalie receba o oscar! :)

    ReplyDelete
  2. Como disse na critica no outro blog eu acho que o Oscar fica bem entregue, apesar de ainda não ter visto os desempenhos todos nomeados... Também não acho o filme mau e até compreendo que muita gente tenha gostado bastante. Com as expectativas que tinha desapontou-me muito e o cinema é das poucas matérias na vida em que sou extremamente exigente. Mas viva a pluralidade. Continuo a recomendar o filme a qualquer um ;)

    ReplyDelete
  3. Olá Raquel!Eu não posso fazer uma crítica ao filme,porque não o vi.O tema interessa-me bastante.
    Vou espreitar o teu outro blog para inteirar-me mais no assunto.
    Bjs.

    ReplyDelete
  4. Eu adorei o filme! Acho que a Natalie esteve espectacular!

    xx
    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ainda não vi o filme mas queria ir ver!
    Bjs

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...