Thursday, 10 February 2011

Elle Fanning: a style icon

I first saw her in the amazing movie I am Sam performing the younger character of her sister Dakota Fanning. I'm a fan of Dakota, she's that kind of star kid (like Jodie Foster or Drew Barrymore) that is building a great career while growing up. Everytime I see Dakota in high heels and gowns I feel old... She's so big... And now her sister, 12 years old wonderful Elle, the star of Sopia Coppola's Somewhere.

Interview Magazine

Lula Magazine

Dressed in Azzaro

Valentino

Marchesa

Marc Jacobs

Source: WGSN

5 comments:

  1. Sou muito atenta à Dakota,sempre linda,uma princesa.
    Daqui a 4 anos a minha filha tem doze,já imagino como será de saltos altos e vestidinho.Mas eu não me sinto velha..muito orgulhosa isso sim.
    Tu és uma menina,assim como eu e a Dakota.
    Bjs.

    ReplyDelete
  2. Love the first dress! just amazing... and the picture is awesome too... XXX

    ReplyDelete
  3. A família Fanning é cheia de talentos!

    Lembro-me do I am Sam, chorei muito ao ver o filme :)

    ReplyDelete
  4. Não conheço o trabalho da miuda, mas tem um "quê", nao sei explicar..

    ReplyDelete
  5. Pois eu tb penso que fui um pouco tarde mas pensava que na loja online ao aparecer lá automaticamente ainda estavam disponíveis enfim...

    Quanto ao estilo normalmente gosto muito do da Dakota e a irmã pelos vistos segue-lhe as pisadas.
    ;)
    beijinho
    http://chicreaction.pt.vu

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...