Wednesday, 9 February 2011

Finally Moncler for my winter!!!


My older brother and sister offered me this coat for Christmas like I have mentioned here before... It took almost 2 months to arrive and I had to pay taxes to receive it. I knew it couldn't happen when you order something outside the EU but still... It was painfull! I first saw the coat yesterday and I found it a little bit bigger than supposed. I needed a 0 instead of a 1. All this made me create a love/ hate relation with my Moncler but then I'm wearing it since this morning and the hate is vanishing... It's so light and so warm at the same time! Great to wear with tshirts, tunics or sleveless dresses like this one. And the wooded fur... So beautiful... I think it really added some glamour to my outfit even when we're talking about a winter parka. And I found my black Tiffany key yesterday, which it was lost since NYE so... I'm happy! Here are some photos that my unconcerned brother took in 1 minute after lunch!




Moncler Parka* Zara Kids dress* Zara Boots* Tiffany Neclace

12 comments:

  1. Oh, sempre encontraste a chave?! :))

    Nã sou muito fã desse tipo de casacos apenas porque me olho ao espelho, e sendo grande, engordo logo ainda mais...gosto mesmo de ver é a meninas "estlicadinhas" como tu!
    Como corre o novo trabalho?***

    ReplyDelete
  2. Adorei!!O tamanho parece-me que está certo.Mas eu sou suspeita porque tenho a mania de comprar um número acima..
    Com que então apareceu a chavinha?!Fico feliz por ti.
    E tu estás muito bonita.

    ReplyDelete
  3. Ainda bem que apareceu a chave beleza... Tava ficando iradão ...
    Um beijo gostoso de seu admirador nº1.

    Daniel Abreu - Congo

    ReplyDelete
  4. Até fiquei com vontade de ir buscar ali ao armário um casaquinho desses que já não uso há séculos!

    Kiss*

    ReplyDelete
  5. Também quero ummmmmmmm!! :D

    Desde uma viagem a Paris em 2009 que ando doida para comprar um, mas são um pouco caros :(

    Fica-te super bem :D

    Beijinhos,
    Sara

    ReplyDelete
  6. Bom diaaa!

    Ganhas-te um dos presentes que estou a ofereçer no Blog!

    P.F. envie a morada onde pretende receber para o meu email!

    Beijinhoss

    ReplyDelete
  7. There comes the wintter,we provide moncler jackets for kids to help your children to keep warm,as we known, the children is not so strong as adults!

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...