Wednesday, 9 February 2011

The wedding dresses post!

Ok! So for what I understood most of you (like me) dream to get married in a beautiful, glamorous white dress. So I did my homework and now I have some proposals for you from my favourite stores. Not all of them are big and white but they are glamorous. Tell me your favourite!





My all time favourite designer: Elie Saab and his collection to Pronovias





Pronovias 2011 Collection

Jesus Del Pozo for Rosa Clará: a great option for who wants two dresses for the big day!


Christian Lacroix fo Rosa Clará



Rosa Clará collection 2011


Portuguese Atelier: Companhia das Noivas

And last but not least let me show you a friend of mine, J, that got married last summer in a beautiful Rosa Clará, Jimmy Choo shoes and beautiful diamonds accessories. One of the most fashionable brides I've seen:

8 comments:

  1. Love her shoes! Those dresses are lovely!

    xoxo
    www.aiecorpuz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. adorei tds!! sou uma indecisão não sei qual escolher!! mas adoroooo vestidos de noiva! vou n vezes ao el corte ingles ver, tocar!! pois lá não me chateiam mt nem fazem grandes perguntas... ehehehe


    A tua amiga estava girissima tb! qd for o meu, quero uns louboutin perola, prateados, brilhantes qlq coisa mas vão ser louboutin p td a vida!!

    eheheh

    beijinhossss

    http://boutiqueanita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. well, they're all beautiful. but I belong to TSWDC - the short wedding dress club :) it was all I was looking for when I was searching for the right dress. but then I got pregnant :) and god forbid if I can't be in my A game to my one wedding :) it still gonna happen, but in October this year. I'll keep everyone posted :)

    ReplyDelete
  4. Gostei das tuas dicas Raquel! Ainda bem que deste a conhecer o "Companhias"...Adorei o trabalho que fizeram com o meu vestido de noiva, que fugiu ao tradicional branco, visto ter sido azul ;) acreditas que olho para todos os vestidos e apesar de os achar lindíssimos...continua a pensar que não poderia ter escolhido melhor e que o que vesti naquele dia tão especial, continua a ser o "meu vestido de noiva de sonho"!!

    ReplyDelete
  5. I LOVE the first dress, it's stunning! x

    http://fashionphotographyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I like the third dress down. I'm married, I wish my dress was as glam as any of these. Great post.

    toya

    ReplyDelete
  7. ahaha olha eu tenho imensos do ellie saab para a Pronovias na minha dream list para casamento.

    qualquer um da foto eu apostava...o Elie é o meu fave of all times.always.

    a tua amiga estava lindissima,tao feliz...e tens razão.mt stylish

    ReplyDelete
  8. Is it just me or my heart beats faster when I see these amazing wedding dresses? I'm getting so nervous when I see wedding dresses... maybe I won't be after my next year wedding:P

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...