Monday, 7 March 2011

Chanel nº 5 Little Red Riding Hood for Carnival

I'm not in the carnival spirit this year... I already dressed up last week to my Walt Disney party and honestly I'm still not feeling confortable with my hair. People who know me well understands this and agree that all this darkness is just not me... Moving on on that subject I'm going to show you my last year's disguise. I was inspired by this:


I didn't want to be just a Little Red Riding Hood. I wanted to be the Chanel nº5 one, so I designed the dress and the hood in red satin. I had bangs at the time so I think it looked really cute and girly. And I wore high heels of course! Here are some photos taken in my garden. Happy carnival to you all, have fun!

6 comments:

  1. Oh tão gira!!! :)

    Babe anima-te... bem sei que quando o cabelo não fica como queremos ficamos mais em baixo mas vais ver que isso passa logo e a cor começa a aclarar! :)

    ReplyDelete
  2. Raquel a mim já me aconteceu vir a chorar para casa por ter acontecido igual... depois disso nunca mais pintei o cabelo e opto sempre por fzr umas nuances fininhas de cor suave que abrem com o sol! Realmente a cabeleireira deve se ter enganado na cor mas pronto... os primeiros dias doem mais depois vais ver que fica como queres! :)

    ReplyDelete
  3. Amo a inspiração :D
    Babe... vais ver que te habituas e quiçá até comeces a gostar da cor? Mas se assim não for... há sempre solução ;)

    xoxo*

    ReplyDelete
  4. Raquel, se te anima com o cabelo...já viste o tamanho do meu?! Já mo cortaram à tijela à rapaz, quando eu apenas disse que queria escadear um bocado...é mais fácil pintar ou tirar cor que crescer não?! :P Vá ri-te da minha desgraça "lovelly brunette"

    Nunca me lembrei de capuchinho vermelho...tavas muitaaaa gira!*

    ReplyDelete
  5. que ideia giraaaa, :) uau. e quanto ao cabelo, se ainda estás com a alma partida...VOLTA A SER LOIRA JÁ!JÁAAA!

    ReplyDelete
  6. aiiiiiiiii ADOREIIII!!!!!
    Estás perfeita!!!! Como é que não me lembrei disso :) ehehehe


    beijinhos *

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...