Tuesday, 15 March 2011

Copenhaga for a night out in Porto!


Last Saturday I just have the perfect night. After a busy day I went to a late romantic dinner with my boyfriend and then I went party with my friends to a nice small club downtown. I danced the musics we all love and I had lots of fun surrended by people I really care. I was waiting for a special occasion to wear my new Copenhaga (Copenhagen) dress, courtesy of the lovely team of 2dress.me. I chose this 100% pure silk dress in green, the golden globe color winner and I couldn't be happier when I saw it, just one day after our conversation. In their website they have many gorgeous dresses all named after cities (a little detail I love) and I chose this one because I like the fabric, I love the retro cut and print. The sleeves are wonderful as well as the buttons in the backside. The silver details are just delicious and I decided to wear silver jewelry too.
I don't have the pictures of the clubbing yet but I'm going to show you the pics taken in the restaurant. Tell me what do you think of the look... Did I get to look as romantic as I was feeling inside?






2Dress.me Copenhaga dress* Zara Peep Toes* Marc by Marc Jacobs mirror bracelet 

12 comments:

  1. Txiii, e brilhas itudo, és uma shinning star verde!

    ReplyDelete
  2. É lindo,a cor e os brilhos.
    Estás muito bonita,adorei.
    Vou já ver os vestidos.
    Bjs.

    ReplyDelete
  3. fica-te super bem e já começo a gostar cada vez + de te ver morena. beijinhooos* =)

    ReplyDelete
  4. Ahah! Hello! :)

    O vestido é brutal e a cor fica-te mesmo, mesmo bem!! :)

    Em relação ao post da ganga + ganga, estou na mesma! Sempre disse que não, e que não ia usar, mas já comecei a mudar de ideias!

    ReplyDelete
  5. ooooooh LOVE the pictures and that dress is absolutely stunning, wow!! You look damn good in that colour darling :)

    xxxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super gira!! Eu queria ir mas nao tenho muito tempo

    ReplyDelete
  7. linda e o bronzeado fica-te tao bem para conjugar com essas cores.

    bj

    ReplyDelete
  8. Não conhecia a 2dress.me e pela amostra fiquei fã :)

    ReplyDelete
  9. Raquel

    Não desistas nunca dos teus sonhos!!!!
    Vai à luta é o que eu faço todos os dias, mantém-te ligada a uma faculdade na tua área e vai dizendo como quem não quer a coisa que tens disponibilidade para dar aulas... pode ser que resulte!
    Nunca deixes de investir na tua formação e vais ver que mais cedo ou mais tarde vais conseguir! Se eu consegui e supostamente a área de direito está mais que congestionada ... tu tb consegues :)


    muitos beijinhos

    ReplyDelete
  10. Vi as fotos de jasmin e adorei eheheheh
    Tenho mm muita pena de não ter ido, mas tinha pós-grad às 9 no sábado!!
    Mas se calhar vou ao porto no portugalfashion :)

    Beijinhos

    ReplyDelete
  11. vestido lindooooo!

    Fica te um máximo!

    E não me canso de dize que adoro ver te com o teu novo look :D

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...