Monday, 28 March 2011

My third and last day of PF


I don't like how I look in this photo. I look pregnant with a sad look in my eyes and extremely pale, just weird... But I like the photo, I like the photographer and I like the story behind it so I had to post it. Here are some more taken by Sil. 


As I told in the previous post this was my favourite Portugal Fashion day, but I was not there in a working mode or a blogger mode. I was just being me with my friends and my passion for fashion.
I finally wore my new Oasis dress but because the dress is so "heavy" (even more live than in photos) I decided to wear the denim jacket, the maxi bag and the ponytail to get a lighter look. It's Portugal Fashion, not a wedding party, so I think I did ok =).

I'm wearing:
Oasis silk dress ordered by Asos* Sisley denim jacket* Springfield cat necklace* Love Moschino bag

After a month here I have some more photos taken by Zé and these ones I like. Oh dear, why did you choose that one to publish?



Thank you Alfaiate for the great job, I love them all, even looking pregnant =)

7 comments:

  1. Oh tola! Tavas muitaaaaaa boa e o vestido é girissimo! Mas tenho que concordar com o paizinho que sem casaco ficas bemmmm melhor!

    (eu passo a vida a ouvir "endireita as costas!", tenho que começar a dizer te o mesmo, minha menina)

    ***

    ReplyDelete
  2. Adorooooooo! O vestido e lindo!

    xx
    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Estás linda! Pode não ser a tua melhor foto, mas estás brutal :) E sim tens de usar o meu truque de vergar um pouco as costas nas fotos, resulta sempre!!!

    Obrigada :) Foste a 1ª a dizer que gostavas da franja ehehehehe

    Beijinhos *

    ReplyDelete
  4. Eu amo esse vestido e gosto do casaco aí.Fica mesmo bem.
    A bolsa complementa bem o look.
    Bjs.

    ReplyDelete
  5. Great dress!!!

    Foi no dia que te vi ao longeee :P
    E sim babe, concordo com a Carrot... há que endireitar as costas, não só pela estética e imagem em si mas também pela saúde ;)

    xoxo*

    ReplyDelete
  6. Olá
    A primeira vez que vi a foto no Fb pensei tudo isso que disseste. Mas o vestido fica-te um máximo e essa cara fantástica resolve muita coisa :)
    As costas passo a vida a ouvir o mesmo: "endireita as costas!!"
    Vais ver que não voltas a repetir e aqui estamos todas fartas de ver fotografias tuas e saber como és gira :)

    ***

    ReplyDelete
  7. estas linda. e a foto até te dá um ar misterioso,eu acho!

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...