Wednesday, 30 March 2011

Still about the World/ Balenciaga conspiration...

I just woke up from my afternoon nap (yes, I'm sick I can do naps!) and I had a major surprise checking my mails... Max B the store in Spain I told you here before, emailed me the pictures of all the Balenciagas bags they have in the store without me asking... They knew I was interested in one and they just decided to send the pictures. Mmmm nice marketing gesture. So after dreaming with Balenciagas yesterday, today I woke up with the images of the Balenciagas I have in a store next to me. Is or is not the world conspiring against me?? Ok! I show you the bags....









I'm so confused, I think I'm going to buy a Celine!

13 comments:

  1. CELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINECELINE ..... pra era uma destas... ehehhehe

    ReplyDelete
  2. Loved the green and the brown!
    xx!

    http://is2fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hey!

    Não é a minha paixão...pois que não...mas assim a verdinha não é feia de todo :P

    ***

    ReplyDelete
  4. Uma das minhas malas preferidas!

    xx
    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Gosto muito de balenciaga mas celine!!!! ai celine!

    ReplyDelete
  6. como é pá vida...a quarta!

    ou a verde

    a castanha tamém é uma cor pá vida

    mas a verde encandeia que cega

    mas a quarta em suede...ui!

    As tachas são me calores. Tou com calores de olhar pa uma mala (se calhar é por isso q nao arranjo gajo :PP)

    mas a serio, a suede, ou a verde...se bem que a azul...hum!!

    ReplyDelete
  7. pára, pensa, pondera.

    prós, contras!

    ReplyDelete
  8. pára, pensa, pondera.

    prós, contras!

    ReplyDelete
  9. eu comprava a coral. é a + liiiinda!

    ReplyDelete
  10. Eu concordo com a Hella,ah!.. e a verde tb é linda.
    Ahahaah,e tu andas confusa,agora já está uma Céline ao barulho?Eu adoro Céline.
    Bjs,decide-te lá,mas são todas gorgeous.
    Bjs.

    ReplyDelete
  11. vim parar a este post, para variar volto sempre ao mesmo! a ver se consigo passar este verão na max B :) beijinho

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...