Thursday, 14 April 2011

Black leather and gold signature chain. Part II - The bags

As I said in the part one of this post this is a trend that started with Chanel many years ago and has been followed by many other brands. Let me show you some bags of this season, not only in back and gold but also with silver chain and all the other colors of the raibow. What's your favourite?


Meli Melo
Lanvin
Marc Jacobs
Mulberry


Baracco

D&G
Love Moschino

Fendi

VBH

Marc by Marc Jacobs


LOW COST

Westrags


Parfois
Asos
Zara

8 comments:

  1. Adorei todas... Pricipalmente a segunda rosa :)

    ReplyDelete
  2. A que mais me agrada é a Mulberry dourada :)

    ReplyDelete
  3. Olha eu gosto de todas,fizeste uma boa seleção,até mais porque eu adoro bolsas de alça de correntinha.
    Mas a que eu queria mesmo,era a Marc by Marc Jacobs.Aqueles pequeníssimos apontamentos de verde lima cativaram-me totalmente!!!!!

    ReplyDelete
  4. Chain and leather...a combinação mais que perfeita :)
    Espero que tenhas um bom dia *

    http://shoppingaroundmycloset.blogspot.com/ - Novos items :)

    ReplyDelete
  5. Jases! É complicadíssimo escolher apenas uma :p


    xoxo*

    ReplyDelete
  6. gosto muito da 2º e da 3º!

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...