Tuesday, 19 April 2011

Ladybugs and a denim coat!
























I have this coat for ages, something like 6 year and I used it... Three times? Don't ask me why because I think it's one of the most beautiful denim jackets I saw. I love the kimono cut and the beautiful print inside as you can see in the photo 'Raquel as a bullfighter'. The true is I always find it hard to match with something, but today I wore it and I took these pics just to show you my ladybugs and of course my tan from the last weekend =) That and my hair in it's natural state of mind: curly and kind of stupid...

Sonia Rykiel denim coat* Mango jeans* Zara silk blouse (for mummies)

8 comments:

  1. AAAAAhhhhhhh obrigada :)
    Sim, tenho 28 aninhos!

    Sempre aparentei ter menos idade do que tenho, tem as suas vantagens e desvantagens, Mas também tenho alguns cuidados que ajudam...por exemplo, uso sempre protector solar 50 no verão, no mínimo uso 30, e ao contrário do que se pensa bronzeia-se na mesma e sem agressões à epiderme :) uso creme de forma regular, faço limpezas de pele depois do verão!
    Enfim...e claroooo o meu NUXE ajuda :D eheheheheh

    Pois o cabelo vai abrindo também, lembro me bem o que foi isso!!!! Mas também gosto assim :D

    Beijinhos *

    ReplyDelete
  2. Acho esse casaco lindo!O forro é super querido.
    Eu adoro Joaninhas!Love love love.

    ReplyDelete
  3. Que bronze invejável menina! Gosto gosto!

    ReplyDelete
  4. ahahahhaha, a blusa para mumiiiies ahahhahah :P e ca ganda bronze, oh pra mim inbejosa!
    a pose a tourear tamém é de louvar, porque tu ris te! e eu gosto de dentes, apesar de os lavares mal que tou a ver daqui um bocado do almoço :P

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...