Tuesday, 26 April 2011

Marc by Marc in Porto!

A Marc by Marc Jacobs store is about to open in Porto downtown. Marc by Marc has a great quality/ price relation when compared to Marc Jacobs and the collection in amazing and diversified. As I mentioned here before, the store in Lisbon doesn't have many things and forces me to go online when I'm looking for something, mainly bags. Now a new store in my city is about to open and I hope that the store is full of beautiful things like the mice shoes I'm waiting for since... Forever! So let me show you some of things I'd like to see in the store and of course... I wish I could have it all!



 
 

 


I saved the best to the end: this gorgeous pink golden watch!


11 comments:

  1. Do you know when?????????
    It was really funny, I was talking to marta about great places to open the Marc by Marc store, and the one where they are actually opening was our first choice..
    cool...

    xoxo

    Miguel

    ReplyDelete
  2. Gosto tanto do relógio cor ouro rosa!!!

    bjs*

    ReplyDelete
  3. Adoro o relógio! Sim senhora. Essas sabrinas com carinha de panda são girrísimas (:

    Se algum dia lá fores, mostra as aquisições! Até cresce água na boca ao ver :p

    ReplyDelete
  4. Adorei tudo basicamente! Mas o que me fascina na marca é mesmo o calçado (as sabrinas) e as malas! As malas são um óptimo investimento, são clássicas, de boa qualidade e com uma qualidade/preço muito boa (:

    ReplyDelete
  5. gosto de muita coisa, sobretudo o vestido das riscas com uma coisa amarela por dentro...mas acho que em função do preço e do meu orçamento a única coisa que era capaz de comprar era mesmo o relogio!

    ReplyDelete
  6. uauauu porto powaaa =)) adoro a marc by mj...Maravilha de loja!!!só tenho 2 malas de lá, ms amo-as muito =D e essas sabrinas ursinhas são amor..!

    ReplyDelete
  7. Ansiosa para por lá o pézinho na loja :D


    xoxO*

    ReplyDelete
  8. Adoro o relógio. Tudo, a cor, o formato. Lindooooooo

    ReplyDelete
  9. Tenho uns óculos de sol brancos Marc Jacobs.... têm sido uma pequena desilusão... a mais pequena coisa e ficam logo picados.... :-/

    ReplyDelete
  10. São brancos!!! Eu também tenho uns e não tenho queixas, pelo contrário =)

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...