Tuesday, 26 April 2011

Vitoria's Secret Bikinis

First rule: don't get depressed by the fabulous shape of the models. They are Vitoria's Angels and we are just normal girls but I'm pretty sure these bikinis would look great on us too! I'm picking some Vitoria's Secret stuff to buy and I started with bikinis. Vitoria's Secret is famous by the glamorous shows, A-list guests and amazing women.  Because of the huge marketing machine around the brand, most people think that the products are very expensive which is not true at all. It costs you the same as a medim range underwear store and the cosmetic are even cheaper. I have tons of lotions and make up I bought in airports and when I was in New York I bough gifts to all the girls I know from Victoria's Secret for less than nothing. So this might be the first of some posts about this brand.
Bikinis here we go! The first one is my favourite, which one is yours?













10 comments:

  1. comé que encomendas?! na pagas alfandega depois?...o primeiro é o meu preferido da selecção tamém, apesar de eu ser um cadito esquisita com as cuecas que me parecem sempre cintas de avó..

    (não vale a pena falares em não ligar aos corpinhos das cachopas...uma pessoa deprime à mesma! :( )

    ReplyDelete
  2. Eles não mandam para cá. Vou pedir para entregar em casa de uma amiga nos EUA e se tudo correr bem tenho-os cá em breve ;)

    Eu sei que deprimem... São mesmo bonitas, se eu fosse homem... Seguia o meu blog de certeza!!! =)

    ReplyDelete
  3. Wow, they do really all look amazing, both the models and the swimsuits. I really like that black one piece and the nautical ones. They are all cute though. Great post.

    I really like your blog. Following now
    xoDale
    I have a fashion blog here in California
    www.savvyspice.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oh! Não há VS cá, é pena!

    ReplyDelete
  5. Correcção. A Vitoria's Secret vende online para Portugal. Os custos de envio são altos mas é uma óptima noticia =)

    ReplyDelete
  6. tu nem me devias mostrar uma coisa destas que eu fico já doente :/
    Adoro meia dúzia deles e sempre os mais caros...

    ***

    ReplyDelete
  7. Elas tb se encomendam? ;-)

    ReplyDelete
  8. bem......................so dispensava 1 ou 2 e por gentileza....são todos LINDOS!!!! =| amo biquinis..amo!

    ReplyDelete
  9. apaixonei-me pelo trikini, é maravilhoso!
    ***

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...