Monday, 9 May 2011

A Friday night in Monte Carlo


I'm back! And so sad you can't imagine... I could be there forever. Not only in Monaco but all the places around I visited. I was lucky in many ways during this small vacation. The weather was wonderful, I lived the fuss around Formula 1 Grand Prix and Cannes Festival, I found the two things on my wishing list to buy, I had time to walk around, to discover new places and atmospheres... It was perfect. But above all I have a great partner who made these days even better than dreamed....

There's a lot to talk about and show of the last days but I'm going to divide it in 3 or 4 posts because it's really important to write about the places where I am in the pics. Much more interisting than the looks. So this post is about a Friday night in Monte Carlo but I'll talk about this city in the next one. For now all I can say is that the first picture describes Monte Carlo by night perfectly: a magic and eccentric garden with the sound of water fallings as soundtrack.





I'm wearing:
Massimo Dutti silk playsuit* Zara pumps* Oysho belt* Bimba & Lola Bag

12 comments:

  1. Adoro estes posts de viagens e fico ansiosa por ver mais! Já estive em Monte Carlo à muitos anos, era miúda, mas lembro-me de imensa coisa, é uma cidade com muito glamour e tu integraste-te muito bem no ambiente! Obrigada pelo coment no meu blog :) nos últimos meses não me tenho sentido nada bonita...tenho andado de óculos e odeio! Mas tive um problema que estou a resolver...:)

    Beijinhos

    ReplyDelete
  2. Bem vinda Raquelzinha!
    Os ares do Mónaco conseguiram deixar-te ainda mais bela!
    O outfit está perfeito e o cenário dispensa elogios.

    ReplyDelete
  3. O look esta lindo!! Sapatos maravilhosos.

    xx
    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. uauuu o mónaco e tu combinam na perfeição!!! lindissima!!! quero mttt ver os proximos posts!!! *

    ReplyDelete
  5. Aiiiiiiiiiii Monte Carlo! The place where every girl feels like a princess! Enjoy it!


    http://fashionviktima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Tão linda :D

    Adorei o look Raquelinha*

    ReplyDelete
  7. Que viagem fantástica! E claro, linda e maravilhosa!

    http://hiimab.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Era mesmo aí que me apetecia estar... adorei o conjunto...

    ReplyDelete
  9. (eu tinha deixado aqui um comment ontem...e na aparece! vou amuar :p)

    gosto tanto de playsuits e ficam me tã mal e esse é muita giru! parece me que tiveste umas férias de arromba!

    ReplyDelete
  10. Perfect outfit for Monte Carlo, very chic! :)

    Kiss,
    sara

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...