Tuesday, 17 May 2011

So beautiful it hurts....








Do you know what I like the most about Dolce & Gabbana? The add campaigns. After an amazing Winter campaign with Madonna inspired by Pier Paolo Pasolini's Mamma Roma, the italian brand played with the love for Sicily and Italian values. Some said this campaign was humiliating to women in general but I personally find it beautiful. The face expressions, the body language, the lace in the clothes, the black and white. Yes! This is good fashion advertising material!

9 comments:

  1. Adoro fotos a preto e branco e estas estão fantásticas ;) Grande Post!

    ReplyDelete
  2. uau, que fotos bonitas :)

    ReplyDelete
  3. Também gosto..... das gajas. :-) E não acho que seja humilhante de todo. :-P

    ReplyDelete
  4. Gosto!E muito..eu concordo contigo as campanhas D&G são sempre maravilhosas.Inspiração pura,bálsamo para os nossos olhos.
    Para não falar das roupas que são fabulosas.Aqueles bordados e aqueles cortes ultra femininos deixam-me de queixo caído.Amor..

    ReplyDelete
  5. eu não acho humilhante para as mulheres... tu achas? acho mesmo q foram às raízes culturais deles, isto grita itália (sul) que ferve!!! demais mesmo! e elas estão fenomenais! *

    ReplyDelete
  6. Eu também não acho.... Acho super feminino e sensual.

    ReplyDelete
  7. ja nao via uma campanha que me prendesse a atenção e que favorece de facto o produto e a emoção que este transmite há muito. gosto de fotos a preto e branco mas nem sempre estas são fáceis de conseguir. estas estão fenomenais. as modelos conseguiram trazer tanta emoção prá imagem que até arrepia.

    e vai na mesma linha que a campanha d&g de homem, a dos pescadores :) nhami

    ReplyDelete
  8. :) Põe a dos pescadores no teu blog, é muito nhami. Vamos fazer um 1 em 2 em vez de 2 em 1 ;)

    ReplyDelete
  9. The clothes are AMAZING! This campaign is so beautiful! Thanks for sharing, I hadn't seen it yet!
    - Marie

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...