Monday, 8 August 2011

What you want VS what you need.

Right now I should be arriving in Rome but my flight left with my seat empty. This is the second trip I lose this year for being sick. First Madrid and my bronchitis and now Rome and this stupid virus that is making me worse as the days go by. This sucks. Really sucks. I can go to Madrid any time but Rome is a city that I want so badly to meet that I did a bigger investment than usual. I chose a fine hotel because I wanted this vacation to be big and now I'm in bed with my bag packed next to me. Hunf!
I want to go to Rome but I need to stay at home recovering. Right now I hate the Universe laws but as someone told me the Coliseum has been there for 2000 years so it can wait a bit more for me.

In the meantime there is this ongoing Westrags bloggers contest where the winner has the chance to visit 3 main European cities and to develop her stylist skills there. To be honest I hate the "likes" voting system, I hate moaning my friends asking them to vote and in the end I'm not sure if it was even fair. I like Westrags as a brand and I like how they cooperate with bloggers since the beggining so I had to try my luck. The prize is to dream for and I have so many friends there I hope one of us gets the lucky strike.

So here I am annoying you to "like" me. Here you have all the participants and you can vote in more than one. I chose the look you saw in this post because I think it represents quite well my style. Classic but with an edgy touch. May the best one win and most of all may the Gods be with me in jumping out of this bed as soon as possible. It's August!!

23 comments:

  1. Oh que chatisse :( as melhoras!
    Os sapatinhos são lindos!

    ReplyDelete
  2. que pena :(

    adorei o look que colocaste a concurso!! :)

    ReplyDelete
  3. opá opá...esse virus teve um sentido de oportunidade estupidamente cirurgico. ninguém merece, nem mesmo tu!

    as melhoras menina raquel.

    i laikes sim :)

    ReplyDelete
  4. :( Não é a primeira vez que acontece.... Agosto é o mês de eu ficar doente e depois de uma péssima experiência em Israel decidi não arriscar, aliás não me vejo capaz de me mexer daqui... Obrigada meninas.

    ReplyDelete
  5. Vi a mensagem no chat do FB demasiado tarde, quando ia justamente votar. Foi telepatia, portanto.
    Que possa ser de alguma forma compensação pela chatice monstra. Ao menos tem alguma espécie de reembolso?
    Melhoras prontas, sim?
    Beijinho.

    ReplyDelete
  6. Gosto muito da Telepatia da Lara Li :) Eu esperei até à ultima por melhorias para ir. With such short notice there's no refund at all... Enfim, nem vale a pensar muito nisso.

    Obrigada pelo voto, obrigada a todas aliás ;) beijinhos

    ReplyDelete
  7. Já divulguei na minha página do FB, a ver se ponhyo os meus amigos a voyat em si.

    E também gosto muito do Telepatia da Lara Li.
    Quer que lhe mande? :)))

    ReplyDelete
  8. my god I loved your blog and it is impossible not to follow you:)
    you could also follow us dear?
    Here is our blog:
    http://futurefashionindependent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Oh what a lovely dress. Your shoes look a little bit dangerous!!! :) but I love it all in all...


    new post: click here
    follow me

    ReplyDelete
  10. Votei logo em ti e na Silvana! Adoro os peep toes :P

    Quanto à viagem, isso é que é azar! Deixa lá, não és a única. Na madrugada antes de embarcar para BCN, tive uma paragem digestiva e desmaiei de cabeça, ou seja, cara cheia de hematomas! Fui, mas morri de dores!

    Haverá sempre Roma!

    ReplyDelete
  11. As melhoras :D

    Já votei no teu outfit :)

    Reactivei o meu antigo blog, passa por lá se quiseres ;)

    Beijinho e as melhoras :D

    www.bouttique.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ohh fico triste por saber que Roma teve que ser adiada! :(

    As melhoras Raquel :)

    Já votei em ti :)

    beijinho,
    sara

    ReplyDelete
  13. Pôxa, nem quero pensar no que sentiria se estivesse no teu lugar...=/ as melhoras e que possas tirar a desforra o quanto antes!!!

    ReplyDelete
  14. Obrigada pelas palavras de todas e por tanta simpatia. No meio do caos foi bom receber carinho vindo de tantos lados. É muito bom quando as pessoas (algumas completas desconhecidas) nos surpreendem pela positiva. Tudo acontece por uma razão e tenho a certeza que Roma irá voltar ao meu calendário e me vou desforrar :)

    ReplyDelete
  15. Três coisas:
    1- As minhas sinceras e rápidas melhoras.
    2- Girls in dresses ;) (quase quase a roubar a foto :P)
    3- Desculpa-me, mas tens umas pernas lindíssimas.

    ReplyDelete
  16. Olá Raquel, em primeiro lugar espero que estejas melhor! Que chatices teres de desmarcar em cima da hora :( e ainda por cima por estares doente!

    Em segundo lugar, já votei e já fiz a divulgação no meu blog :) e também escrevi um post a pensar em ti!

    Beijinhos grandes*

    ReplyDelete
  17. monisima me encanta el look!

    www.elblogdechuchus.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. que história trissssteeeeeeeeeee <3 oh babe cum caraças <3 <3 it's august yes e o calor está a voltaaaaaar * espero que ja estejas mt melhor

    ReplyDelete
  19. Encantame o teu look para o concurso!
    Vote you from galicia
    Follow you
    Kisses

    www.gabriellemode.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Love the shoes!!! And your blog!

    I am a new follower :)

    xoxo Denise

    Maybe we can follow each other?

    ReplyDelete
  21. Já votei..! Acho que és uma lufada de ar fresco no meio de tanta fashion blogger escravizada pela moda até ao tutano... Boa sorte! :)

    ReplyDelete
  22. ADORO!
    Este look é perfeito, glamouroso, chique e fresco!

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...