Wednesday, 14 September 2011

Never say I'm not a nice girl...

This beautiful trench coat was posted this morning at The Outnet with 75% discount. It's from Twenty8Twelve by S.Miller and it used to cost 513€ and now you can buy it for 128€. Unfortunately they only have size 10 (M) and 12 (L) which is a little too big for me (small, tiny girl) but might be perfect for one of you. I think the coat is gorgeous and the discount is to dream for, so I had to share with you! If anyones gets it, let me know!







7 comments:

  1. Se fosse em creme ou algum tom mais pastel compraria, podes mesmo crer (:

    You're a veryyy nice girl! Fiquei chocada com a história dos teus aparelhos :( Que grande treta, fogo :(( Espero usar apenas este!


    Beijinhos

    ReplyDelete
  2. oh oh oh mais um site p a desgraça! ehehehe obrigada

    ReplyDelete
  3. Que linda! Mas com estes ombros ridículos que Deus me deu, tinha de ser s...

    ReplyDelete
  4. Acabo de comprar o meu na DKNY. Não há comparação, sorry.

    ReplyDelete
  5. acho uma peça indispensável para a estação que se avizinha, mas tenho preferência por beje.

    Obrigada pelo elogio ao artigo, por acaso quando o estava a escrever lembrei-me do teu blog :)

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...