Tuesday, 20 September 2011

Paris - Chapitre Un

I'm too tired too think/ write so I'm just going to share some pictures taken this afternoon and this evening. I love Paris and I think this love affair will last a lifetime. It makes me feel so... Alive! I still look at every building like if I'm seeing it for first time. Paris je t'aime!

The girls arriving!

Mango jeans & tank* The Hip Tee t-shirt* Stradivarius coat* Zara boots* Balenciaga bag* Rayban aviators

Me and Ligia at beautifuuuul Notre Dame

The Hip Tee lovers!

Les cadeaux de l'amour

Sena

Tour Eiffel!

13 comments:

  1. Ainda bem que partilhaste as photos!!

    Eu tambem tenho um love affair com Paris hehe :)

    Um beijiho,
    sara

    ReplyDelete
  2. Venham de lá as fotos.

    Uma foto, uma foto que aches que retratwe a cidade. Envias-me?

    ReplyDelete
  3. biaaaatch! opá, e pensar que me é tã facil ir a paris e nao tenho tempo :\

    enjoy muito!!!!*

    ReplyDelete
  4. Sou exactamente assim no que toca a Paris. Como parece que pertenço a essa cidade desde sempre ;)

    ReplyDelete
  5. Diverte-te ao maximo! e manda photos novas para nos(snif-a chorar) vermos!!!

    ReplyDelete
  6. Mas que cidade maravilhosa! E adoro as tshirts do Love. ;)

    ReplyDelete
  7. Que fotos Fantásticas... Também adorei Paris :)

    ReplyDelete
  8. You are the winner of the Hip Tee giveaway on my blog. I have sent you an e-mail. Congratulations!!!

    Following you now.

    Amy.
    www.to-ks.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Aquela foto onde estão as duas com a t-shirt com a palavra love é simplesmente preciosa!

    Paris é uma cidade linda e com imensas lojas vintage e oportunidades*

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...