Wednesday, 5 October 2011

6 weeks is a lifetime...

...when you are waiting for something you want. Finally I bought my Cambridge Satchel Company bag, the one and only genuine handmade satchel. I hesitated for a while until I realized this is a item every girl should have in her closet. It's the kind of bag I can picture my kids wearing it all scratched for the first day of school :) I picked the smaller size though because I want to wear it as an everyday bag. Maybe later I'll buy a bigger one to use as a briefcase. I also decided that I wanted to personalize my satchel with my initials and because of that I'll have to wait six weeks. Soooo long.
The hardest part was to choose the color! Red, black, brown, dark yellow... I like them all but green is the color of this Winter. At least for me... I can't explain why but lately I felt myself attracted for everything I see in green (as you may have noticed here and there). Here is my new baby... Please just come home soon!


8 comments:

  1. Oh Baby, there's hope... and hope is all you need! ;)

    ReplyDelete
  2. Que giro, fizeste-me recordar a minha pasta do 2º e 3ºanos da escola primária. A minha era bege e bastante resistente! Tão gira!

    ReplyDelete
  3. Tem realmente uma cor linda e parece super prática... boa escolha.

    ReplyDelete
  4. Tão gira :) uma das minhas malas favoritas!! adorável, e essa cor é linda!!!


    beijinhos,
    thefashiondreamcatcher.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. A espera é dura, mas quando chegar tens uma mala linda para usar
    *-*
    www.beautifulbyj.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. So cute :D não escolheria verde, mas gosto imenso do modelo !

    http://thediariesofmissbad.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. eu sabia! que mais cedo ou mais tarde tu ias ceder... :) e cedeste muito bem, é intemporal! fiquei com uma vontade doida de encomendar tamém quando falaste na parte dos filhos prá escolinha e tal ai...

    se algum dia me arriscar a alguma será provavelmente em caramelo/couro/castanho, mas a verde é tamém qualquer coisa...

    ReplyDelete
  8. Fui uma naba por demorar tanto a ceder! Se comprar uma grande mais tarde para mala de fim de semana ou algo do género será em tons de castanho. Cede lá oh Cenoira!

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...