Sunday, 23 October 2011

Portuguese do it better II - Diogo Miranda

This was by far the best show for me. I could use any and every dress presented, actually everyone next to me was saying the same. What a collection: I'm in love! Fluid fabrics, open backs, perfect color combinations, simple and yet sophisticaded pieces just the way I like , so feminin! Diogo invited some portuguese bloggers to have a special role in his show and I was one of them. What an honour. Here are some photos I took, enjoy!














10 comments:

  1. A Sara Sampaio é fantástica. *-*

    beijinhos

    http://araparigadassardas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Há uns anos atrás escrevi uma peça sobre o trabalho do Diogo.

    Apesar de não ser uma fã da cor no meu dia a dia, adorei a paleta de cores da colecção!

    ReplyDelete
  3. Adorei a colecçao. Simplesmente perfeita.

    Bjs, Mayte S.

    ReplyDelete
  4. Adorei a colecção :) As cores são totalmente do meu agrado!

    ReplyDelete
  5. Gracias por tudo xuxu! Beijinhooo :)

    ReplyDelete
  6. Ainda não tinha visto a colecção dele! Minha nossa! Apaixonei-me por completo. Sou amante das "costas abertas" e ele realmente soube usa-las maravilhosamente. Obrigado pela partilha. A sério gostei mesmo muito. Hum...

    ReplyDelete
  7. que gira coleção.

    http://beautyshinewoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. adorei o raio do vestido cas costas todas de fora. pareceu me uma colecção excelente!

    ReplyDelete
  9. é um de cada se faz favor ! as nossas fotos??

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...