Friday, 14 October 2011

Something for the Boys - Ramalhoni shoes

My blog pal and friend Ramalhoni launched a shoe collection made with the finest leather and handmade art work. He already launched three models and he is not going to stop any time soon. Ramalhoni is always surprising us with his sensibility and creative mind. The Sussmans, as The Havelocks and The Larabees, are Goodyear welted, with full leather uppers, soles, insoles, and heels. The interior heel of the shoe is lined in suede for extra comfort and the shoe comes in two beautiful flannel bags. If you want a exquisite, comfortable and durable shoe, this is the answer for you. And I'm not saying this because he is my friend, I'm recommending the shoes because I believe in his talent and the shoes are being a worlwide succcess. Here are the beauties:




For more information, ask Rama!

7 comments:

  1. acho que é de louvar ainda haver inicitativa de fazer algo do género. Algo que vá ao encotnro do gosto pessoal de quem faz porque só assim sai mais verdadeiro. E acho que os saptos têm uma bela pinta e um desenho bem actual.

    Go Rama!

    ReplyDelete
  2. É uma pena serem tão vulgares, tão déjà vues. Não trazem nada de novo ao mundo dos sapatos. É a minha opinião.

    Beijos

    ReplyDelete
  3. Feios, sem dúvida. Mas era capaz de comprar só pelo gozo que é dizer: "tenho um par de ramalhonis".

    ReplyDelete
  4. São feitos pela iniciativa própria de um blogger que nunca teve nada a ver com a moda até então. Acho que isso traz muito de novo ao nosso mundo. E acho os dois primeiros modelos muito bonitos, clássicos e elegantes. E eu nem sou muito pessoa de apreciar sapatos para homem.

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...