Tuesday, 22 November 2011

Dear Secret Santa....

This year, regarding the economic chaos Europe is facing, my family decided to adopt the "Secret Santa". Instead of buying 12 presents to each other, we only need to buy three (my parents are out of the equation). Of course it was supposed to be secret but by now I already know some of the names of the gift-givers. Families will be families right? It's also supposed (this is an antique Chriskindl tradition) to make a short list of things we would like to have to turn the job easier. I don't know who my Secret Santa is, but I was already asked about my choices. Saying "check the blog" is not fair because I'm always dreaming high, so here is a reasonable wish list:



Zara leather studded gloves



Oysho Seven Dwarfs sweatshirt.



Sexy Lingerie is always welcomed.
This one is Vitoria's Secret (yes, you can buy online!)



I had to ask for socks, it's Christmas for God sake...
Cute over-knees socks are never enough. I like the ones from Calzedonia.



I also need a new red lipstick. Make it Chanel Allure.



Kate Moss by Mario Testino from Taschen.
You can give me fashion books, photography books, cinema books, novel books...
I just love books!


And that's all I can remember right now... I hope it helped and gave you some nice ideas. Deep inside I hope know you are far too original to need to check my wish list.

12 comments:

  1. Engraçado, agora também adoro receber meias.

    Excelente ideia.

    Cá em casa também vamos dizendo o que queremos. Estraga a surpresa mas sempre se dá utilidade.

    ReplyDelete
  2. Que ideias tao boas para o Natal!!!! Eu tambem, ja estou a preparar a minha LISTA!!!!!

    ReplyDelete
  3. VICTORIA`S SECRET ENTREGA EM PORTUGAL?

    era bomm de mais! já que não posso ir para o outro lado do mundo************

    ReplyDelete
  4. Essas luvas da Zara são qualquer coisa e o batom Chanel também. Há coisas tão giras e baratas!

    ReplyDelete
  5. Alexandra: meias são do melhor, principalmente aquelas tão bonitinhas que nunca perdemos tempo a comprar.

    Vanda: quero ver a tua lista!! :)

    Bimba: Entrega sim, pagas cerca de 30$ em ported de envio mas em certos casos compensa porque acima de 100$ fazem-te um desconto enorme :)

    LX adoro as luvas. Há mesmo muita coisa gira! Basta pensar um bocadinho e há imensas coisinhas baratinhas que queremos e acabamos por não comprar. Por exemplo eu adoro a sweat da Oysho mas não a compraria porque me custa dar o $ para uma coisa para andar por casa mas é linda!!!

    ReplyDelete
  6. eu acho essas luvas da zara qualquer coisinha de espectacular

    ReplyDelete
  7. Vou fazer copy/paste e entregar a quem me perguntar o que quero :)

    As luvas e as meias em especial eram o pequeno presente ideal.

    *beijinhos

    ReplyDelete
  8. Hahah At, nunca pensei que a minha lista tão "banal" pudesse ser a cara de outra pessoa. Ainda bem :)

    ReplyDelete
  9. Que a tragédia da crise continue a assolar este país por muitos anos; que no Natal só sobeje meia dúzia de patacos para lingerie. Apenas lingerie...

    ReplyDelete
  10. ahahahahahhah "I also need a new red lipstick. Make it Chanel Allure" J' adoooooore <3 <3

    ReplyDelete
  11. Panurgo a crise nunca chega a esse departamento, don't worry!

    Hella: e mais nada!!

    ReplyDelete
  12. definitivamnt as luvas, sem mai nada...vá, talvez com a lingerie VS, ficava eu uma boa prenda pró home :p

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...