Friday, 13 January 2012

I heart Balenciaga!

There are many reasons why I love Balenciaga. I think I don't even need to say it, just check the tag in my blog or look at this post I published about Balenciaga through years. I love everything about this maison, from the clothing line to the bags (I'm dreaming of a black Twiggy or a Giant), to the perfume I'm totally addicted to, to all the small accessories, to the advertising campaigns and now also to their webstore. I ordered this Giant rose gold bracelet in papyrus colour last Thursday at 1 am. I payed 8€ for shipping costs (which is not much considering the 30€ from Net-a-Porter) and this morning it was here. Only one day after.
After a terrible night and day I arrived home after work and I found this caring, beautiful package with the bracelet that I wanted for so long. I know how futile this may sound but: Balenciaga you had just made my day!


16 comments:

  1. é lindaaa <3<3 fizeste super bem em comprar, de facto Balenciaga nunca desilude!

    ReplyDelete
  2. Giríssima! :)
    Aliás, como praticamente tudo que é Balenciaga! Gosto muito do blog, já estou a seguir!
    Bom fim-de-semana*

    ReplyDelete
  3. WOOOOOW *.* adoro! Balenciaga is pure love!

    ReplyDelete
  4. Pure love indeed. Há algumas carteiras em rosa ou lilás que lembram muito as Kardashian, mas tirando isso adoro tudo. As linhas tão estilizadas, tudo tão clean e ao mesmo tempo com imagem tão forte.

    Às vezes um miminho destes a nós próprios vem mesmo a calhar! Bom fim de semana!

    ReplyDelete
  5. Que maximo!!! Essas cedencias acontecem sempre a horas em que so o coracao funciona ;) foi uma optima compra!!!

    ReplyDelete
  6. Gosto imenso de Balenciaga! A pulseira e linda!

    Bjs

    ReplyDelete
  7. também gosto muito de balenciaga. a minha carteira (não balenciaga) é que não ;)
    foi uma compra bestial!

    ReplyDelete
  8. adoro a balenciaga também, a minha mala de sonho é uma city :) boa compra!

    ReplyDelete
  9. Love it!

    ***
    www.theprincesslittlebox.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tenho umas calças Balenciaga e também sou super fã da marca. Por isso parece-me ter sido uma ótima compra.;)

    ReplyDelete
  11. Muito gira, foi uma boa compra, sem dúvida.
    bjs

    ReplyDelete
  12. Perfeitinha mesmo. Fica-me um bocadinho larga, tenho de engordar os pulsos :)

    Bárbara: há uma city castanha igual à que eu tenho na Max B em Vigo com 30% de desconto.

    ReplyDelete
  13. mas afinal nã ias pela creme? :|

    de facto, os portes são mais em conta até do que da monki, cos etc...uau!

    ReplyDelete
  14. Esta é a creme Carrot. Saiu mais escurinha do que esperado e ainda bem, contrasta com a pele. :) A cinza é quase preta.

    Os portes não são nada comparados com todas as lojas online. Até UO são 18€!

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...