Thursday, 2 February 2012

Brogue Wedges

I saw them on Zara yesterday. They used to cost 70€ and here they were for half the price. I'd never seem them before and it was love at first sight. Perfect heeled shoes to wear when the weather gets warmer. They only had size 40 and I asked the staff to check if they were available in other stores. Only one 38 in Coimbra, 200 km from where I live. Guess what? At lunch time TheGirlChic was sending me a picture of my new shoes that she got for me after reading my post talking about it on Facebook. And only one day after the price had dropped to 20€. How lucky am I? Can you see now what I was talking about the other day? No, the best of having a blog is not showing off shoes. The best is definitely you!

20 comments:

  1. WOOOOW! Realmente isto é a melhor coisa que ter um blogue, as pessoas que conhecemos e as amizades que se fazem. A girlChic parece-me ser irremediavelmente boa pessoa! Também gosto imenso dela :) She made your day :p
    Ficaste com uns sapatinhos lindos e baratos, que mais podias querer =))

    ReplyDelete
  2. a hora de almoço dela foi fabulosa. também me comprou uma coisinha para mim :)

    ReplyDelete
  3. awwwww. que riquinha que foi a GirlChic. beijinhooo*

    ReplyDelete
  4. Babe sao ainda mais giras ao vivo!!! Foi uma excelente compra!
    Bom e isto é mm uma coisa em cadeia, é que a Devil tb ja me salvou uma vez (brm como outras meninas) e a verdade é que sabe mesmo bem perceber que alguem vai ficar com um sorrisinho extra!!! Beijo

    ReplyDelete
  5. Foi um amor mesmoooo. Adoro esta corrente que se cria entre meninas que mal se conhecem mas no fundo representam uma boa parte do nosso dia a dia :) Obrigada Chic Chic Girl, you did make my day!

    ReplyDelete
  6. já as tinha visto durante a colecção são lindas babe :D

    ReplyDelete
  7. Eu acompanhei este negócio ao segundo (quase, vá) e fiquei num xitex por ti :D

    ReplyDelete
  8. wow..great post!keep it up..regards..

    ReplyDelete
  9. Hehehe é verdade Xana :) O comentário diz tudo. Isto é do melhor que há, somos quase um gang!

    ReplyDelete
  10. São muito bonitos sim! eu só agora é que me lembrei que preciso de botins confortáveis, puxa! agora que os saldos estão sem o meu nº... burra!

    Mas essa compra foi certeira******

    ReplyDelete
  11. São amorosos !
    Posso perguntar onde encontraste o 40 ?

    ReplyDelete
  12. "gang" parece me a melhor definição... e "A girlChic parece-me ser irremediavelmente boa pessoa!" é a melhor frase dos comments pela Diaba!

    venha mais solidariedd bloguistica!

    ReplyDelete
  13. Ja as tinha visto mas o preço tinha me deixado KO.por aqui ja nao as vejo ha mt tempo ja...senao a 20eurinhos ja tinha ido :P a Girlchic é linda!

    ReplyDelete
  14. Joana M em guimarães e acho que também havia em Coimbra.

    ReplyDelete
  15. Adoro é a história ahah :D

    http://thediariesofmissbad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Miss Bad no final o que vale mesmo são as histórias :)

    ReplyDelete
  17. The Christian Louboutin Wedge is so classical that many women are crazy for it.Christian louboutin wedges with its own language, heels itself is a kind of culture. Louboutin wedges as a woman's external wearing choice embodies her connotation, her taste, her pursuit of her life, understanding. http://www.clouboutinsneakers.com
    Christian Louboutin Barcelona Gladiator Platforms Wedges Brown
    Christian Louboutin Almeria 120 Wedge Sandals Black
    Christian Louboutin Almeria 120 Wedge Sandals Blue

    ReplyDelete
  18. These wedges are originally designed for professional women but other have their option to wear also


    http://www.themodecollective.com/

    ReplyDelete
  19. I just required some information and was searching on Google for it. I visited each page that came on first page and didn’t got any relevant result then I thought to check out the second one and got your blog. This is what I wanted!
    http://www.discountchristianlouboutinblog.co.uk/Christian-Louboutin-Rolando-Patent-Leather-Platform-Pumps-p64.html
    http://www.discountchristianlouboutinblog.co.uk/Christian-Louboutin-Altadama-140mm-p74.html
    http://www.discountchristianlouboutinblog.co.uk/Christian-Louboutin-Alti-Pump-140mm-p75.html

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...