Saturday, 4 February 2012

I can see clearly now, the rain has gone


For the first time in the last four months I wore my bangs hidden. During my weekly visit to the hairdresser today, I wanted to do something different and pulling my bangs up and off the forehead instantly transformed my look. My first reaction was a mix of "Ups, I'm naked!", "Wow, my forehead is huge!" and "Oh, I can see! I can see!". True is I'm in that stupid hair stage when you have to decide if you are going to keep cutting your bangs or if want to have hair clips as your new best friends. Let's just say that I always had a thing for hair clips... Have a nice weekend!

I'm wearing:
Sinéquanone fur coat* Massimo dutti knit and scarf* Balenciaga bag* Rayban aviators

16 comments:

  1. O casaco é super giro e quentinho :)

    GIVEAWAY: COLLAR TIPS! no meu blog ;)

    http://ohiwishblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super cute as always! Também gosto de te ver com a franja "clipada" ;)

    ReplyDelete
  3. Fica genial a franja assim querida

    ***
    www.theprincesslittlebox.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ahahah "tou nua, ganda testa...afinal nã sou ceguinha!" é a melhor parte do post...rio à parte :p

    ReplyDelete
  5. :) Assim não há franja de todo! Ainda dá perfeitamente para usar para a frente, vai passar a fase de usar para o lado, a fase Brigitte Bardot (espero) e depois chego ao fim do Verão com o cabelo quase inteiro, dá-me outra vez na cabeça e corto. Cíclico! Só estamos bem com o que não temos :)

    ReplyDelete
  6. Carrot, é verdade!!! De repente comecei a ver "sem chuva" e tive frio na testa, que sim, é enorme!!

    ReplyDelete
  7. Gosto de ver assim! Se bem q acho mega amoroso uma franjinha recta, tenho imensa pena de nao poder fazer, porque o cabelo é todo encaracolado :\

    ReplyDelete
  8. paisagem linda! eu acho que ficas muito bem de repas devias manter :) mas sei bem essa sensação de que falas :D

    ReplyDelete
  9. Ficas bonita de qualquer maneira, não tenho qualquer preferência. Tens um cabelo muito bonito :)

    ReplyDelete
  10. Ainda não estou nessa fase mas também me estou a imaginar a fartar-me da franja e a apetecer mudar dessa maneira!

    ReplyDelete
  11. Ameii o post!! Estás girissima, fica muito bem a franja assim!! :)

    Giveaway no Blog

    XoXo

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...