Monday, 13 February 2012

Première Vision


Tomorrow starts Première Vision, the biggest fashion trade on Earth and I'm lucky enough to attend it for the second time. Just like last year, the company I work will be part of the exhibitors which means hard work but a lot to be learned at the same time. We are going to deal with the most important fashion houses in the world and I'm sure I'm going to love every single minute. In case you are attending Première Vision, just let me know, it would be great to meet some of you. Here are some shots from today, the unofficial "making off". Hope to show you some photos from (drop dead cold) Paris as soon as possible!





9 comments:

  1. Que original :b estou desejosa de ver o resultado!

    ReplyDelete
  2. estou oficialmente com inveja :)

    ReplyDelete
  3. Vou para Paris sábado e assusta-me pensar no frio que vai estar :)
    o frio vai até aos ossos, é certo, mas é Paris, who cares? :)

    ReplyDelete
  4. eu sei que tás em trabalho e que tá frio mas eu tou c inveja da boa!!!

    ReplyDelete
  5. Hmmm que bom :)))) Mesmo sendo em trabalho :)
    Diverte-te :)

    ***
    saiadestravada.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ainda não consegui ir ao centro de Paris e não será hoje que Valentines na cidade da luz não mesa em lado nenhum. Amanhã de certeza! Sim muito muito frio (acabei de passar por um lago gelado) mas também muito contente por estar aqui!

    ReplyDelete
  7. Tudo a correr bem e aproveita a experiência! Vale sempre a pena vaiajar, em trabalho ou não! E obrigada por partilhares.

    ReplyDelete
  8. ai que maravilhaaaaa!!! trabalhas para que marca/empresa? deve ser um evento fantástico;**

    ReplyDelete
  9. Cátia trabalhamos com várias marcas, opto por não misturar muito a vida profissional com o blog mas podes ver um pouco mais aqui: www.crispimabreu.pt

    Beijinho

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...