Friday, 22 June 2012

Green (neon) love


The last days were all about red, yellow and green. I'm deeply passionate about football since I was a kid. I watch the games, I go to the stadiums, I read sports newspaper and internet forums... I play virtual football leagues and every day I watch tv shows where people talk about it, the same way the first thing I do in the morning is to hear a radio show about football news. Yes I do like football a lot (even if my friends refuse to discuss it with a girl) and this year I decided that I was going to take it easy. Low expectations so I couldn't end up crying about it. I did try... But Portugal melted my ice queen heart and now I do believe we can win. And I can't stop thinking about it. So yes, green in my last purchases. Neon in detail, the perfect way to be. Green for hope, as the Portuguese history tells about our flag.

Massimo Dutti top and scarf (bought with 50% discount on sale)* Puls-arte bracelet

10 comments:

  1. semos duas então, pelo menos no que toca à selecção, é até dar vontade de chorar!

    (eu fui e bermelho :p)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sei que partilhas comigo. E sei que também ouves a Linha Avançada :)

      Delete
  2. Também vibro como tu e agora estou assustada, porque nesta fase uma pessoa acredita mesmo que já é possível e, se não acontecer, a desilusão vai ser muito maior. Mas o verde está sempre lá, a representar a esperança!

    Beijinhos

    ReplyDelete
  3. opah, na quinta passei o dia a voar....andei tolinha à procura do resultado do jogo :s mas n havia uma unica tv no aeroporto ou mm alguem na avionete q soubesse do assunto -.-'

    ReplyDelete
  4. somos duas! adoro futebol e até tenho lugar cativo no estádio mas a seleção faz-me vibrar ainda mais! também não estava com grandes expectativas em relação a este Europeu mas agora que vi como estamos a jogar, acredito cada vez mais! e já dei por mim com a lágrima no canto do olho muitas vezes durante estes jogos... os nervos dão cabo de qualquer pessoa!

    ReplyDelete
  5. let´s hope and live the dream ;)

    ReplyDelete
  6. Eu fico em pulgas o jogo inteiro, adoro adoro. Então agora, temos de torcer e ter muita fé nos nossos meninos!! :)

    A t-shirt é super gira :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A t-shirt custou apenas 15€ nos saldos e é mesmo muito gira até para um look mais clássico. Tem vários detalhes deliciosos.

      Delete
  7. Hope hope hope :) Acho que está tudo no mesmo comprimento de onda. Estou a ver o Inglaterra-França e acho que nenhum deles tem unhas para nós. Living the dream!! Vamoooos...

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...