Wednesday, 4 July 2012

JUNE

During the last month, while my computer was broken, (and I was too lazy to get it fixed it), my phone was my biggest ally. From the Euro cup, to the first dives in the sea and time with fiends here is my month is Instagram shots. Now that I have my computer back (baby I missed you sooo) you can count on many post sabout my vacations starting today. Heading South later on to meet my little sister and my dad!

Glittter sneakers and spiked shorts; Me and Pixie and my gorgeous little  Smurf.

Out on a dinner with co-workers/ friends. No, tequila is not always a good choice...

And the Euro starts. Sun, beer and Uefa Fantasy Football.

My boy was out on a trip. The best part? Picking him at the airport.

At work fooling around; newbies and a mini model styled by me.

More football. Portugal on my mind always.

Some (green for Portugal) looks and my Mom's dog (yap she loved to take the photo).

The mess in my room, some new jewels, some old ones; my strawberry field

We love weekends! Leather fringes skirt and black lace; First dive in the sea and Monki giant cat tee.

Last Saturday at the wedding. With Rama and Mary. More photos coming soon on a post of its own.

29 comments:

  1. Um grande mês, sem dúvida :)

    ReplyDelete
  2. Linda! Fotos perfeitas e adorei os calções. :))

    ReplyDelete
  3. Nice pics!

    Giveaway - Bracelets | Made by Sofia Carvalho
    placeb0effect.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Começo a achar que tenho mesmo um quê de Michael Fassbender, e isso é bom...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acho que deves apostar no cabelo assim. Mesmo!!!

      Delete
  5. foi um mês de mega animação. estás sempre linda em todas as fotos *

    ReplyDelete
  6. Tudo tão lindo, fotografias cheias de bom gosto... e amei o cão!

    ReplyDelete
  7. ainda que tenha conhecido muitas delas é sempre bom rever os teus bons momentos!!

    ReplyDelete
  8. Um mês divertido :) E as fotos estão todas giras! Venham mais, seja com pc ou telemovel :D

    Beijinhos

    ReplyDelete
  9. As tuas fotos têm cheirinho a férias (e eu cheia de inveja que ñ tenho férias este ano...) *

    ReplyDelete
  10. Adorei a selecção de imagens :)
    Sobretudo a parte de férias ahahaha


    Beijinhos*

    ReplyDelete
  11. As fotos de praia e piscina foram tiradas durante os poucos dias de sol ao fim de semana e com cheirinho a Euro, tudo parece mais Verão. Agora sim, férias!!

    ReplyDelete
  12. um óptimo mês :)

    Beijinhos
    www.myfashionscript.com

    ReplyDelete
  13. J'aime les photos! Super!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  14. Raquel as fotos estão mais que giras.:D Mas a menina, mini model, está uma fofura de tão maravilhosa.:)
    Mua mua.♥

    ReplyDelete
  15. Ai os calções.. tão giros. São de onde?

    Comprei a tee da zara man, e coloquei post no nosso blog. Fiz a referência para o teu blog, espero que não te importes. Bjs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cçaro que não me importo, vou já ver. Que calções são? Tenho vários aqui ;)

      Delete
    2. Ganhei num giveaway do http://saia-calca.blogspot.pt/. Contacta a Alexandra, ela poderá ter mais, são lindos.

      Delete
  16. Aquela bebé é tua irmã? Que coisa tão fofa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A minha irmã bebe tem 18 anos :) É a minha quarta sobrinha, é um doce mesmo.

      Delete
  17. Fotos tão lindas!!!! Quem me dera já tar de férias!

    ReplyDelete
  18. Espera...eu vi-te na festinha na casa do infante! estive mesmo na dúvida se serias tu, mas a foto que postaste aqui confirma-o!leio o teu blog todos os santos dias, ter falado contigo seria a cereja no topo do bolo...terei que esperar por outra festinha destas!beijinho e boas férias!
    Joana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sim sim era eu :) Sou assídua da casa do livro, devia de ter vindo falar comigo, mas também só lá estive um bocadinho que no dia seguinte era casório. Beijinho

      Delete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...