Friday, 31 August 2012

Topshop: how, when, how many and why

I remember returning to the UK back in January of 2009 to find that 1 pound = 1,01€. What can say? It was a wonderful Winter and I got some really nice things at really low prices, especially the ones from brands that are normally too expensive for me to buy. Things are a bit different at the moment. When you buy something you have to remember that you'll pay 25% more in euros, and everything in general in London is more expensive than usual. So yes, next week I'll be avoiding stores as Topshop, one of my favourites. I'm not avoiding the website though for some simple reasons:

1- They have free shipping worldwide until the end of the day;
2- In the most of the British e-commerces they are still using the old rate, so if you buy in Euros, unlike it happened in the past, you'll buy cheaper (worth to double check every time). 
3. Topshop has a smashing collection!
















Errrrm... Any favorite?

15 comments:

  1. Quero tanto as botas bordeaux!

    ReplyDelete
  2. a topshop faz-me perder a cabeça! AMO TUDO!

    ReplyDelete
  3. Tirando o vestido leopardo (Já estou cansada da tendência.), a camisa de ganga e a mochila, seria tudo bem vindo no meu guarda-roupa. Incluindo o casaco camuflado que é dos poucos que me pisca o olho!

    ReplyDelete
  4. Adoro o primeiro casaco e os botins!!! quero!!! ;)

    bjs**

    ReplyDelete
  5. possivelmente as terceiras botas, mas ja decidi que nao vem nada pra casa :)

    ReplyDelete
  6. Eu adoro as botas abertas e o penúltimo vestido. Aliás adoro tudo! Ah e as orelhas, claro :)

    ReplyDelete
  7. mal que vi o post fui perder-me pra topshop!

    ReplyDelete
  8. Tenho os Aerobic Wedge Heel trainers! Adoro :)

    ReplyDelete
  9. Eu sou mega fã da Topshop

    ***
    www.theprincesslittlebox.blogspot.com
    STATEMENT NECKLACE GIVEAWAY

    ReplyDelete
  10. O vestido preto. Acho que ainda não consegui parar de olhar para ele. Tão perfeito.♥
    Mua.

    ReplyDelete
  11. Nenhum favorito, são todos ao mesmo tempo, usava todos sem pensar duas vezes e isto não se mostra assim às meninas ! Sua feia ! :P

    ReplyDelete
  12. Gosto de tudo... mas o último vestido, ai ai.

    ReplyDelete
  13. Queres-me matar com tanta coisa gira? :)
    É mais fácil resistir porque agora só posso pensar em roupas leves e frescas eheheheh
    Beijinhos!!

    http://hiimab.blogspot.pt

    ReplyDelete
  14. aerobic wedge heel trainers. tenho, são fantásticos!super confortáveis! e muito mais em conta que os originais. não sei se se verão muitos na próxima estação ou não, mas valem pelo conforto e pelos 7,5cm extra :)

    ReplyDelete
  15. aquelas botas pretas e os tennis eram bem mais felizes cá em casa comigo!

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...