Monday, 17 September 2012

London souvenirs

As I didn't have the time at all (or the strengh, or even the mood) to shop during my week in London, it's not a surprise that my best purchase has been done at the airport. Nude Kurt Geiger pumps: open toes, leather laser cuts and a Charlotte Olympia vibe in the front platform. On other words: perfect! 


I also brought home some basics from Topshop like a denim shirt, a little black dress and a grey jumper. Sneak peeking them:


And now... Back to shorts and sandals! I want Summer until November!

13 comments:

  1. Mesmo sem tempo/disposição fizeste excelentes aquisições :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Todas no dia da partida, quando finalmente tive algum tempo!

      Delete
  2. A Topshop é a minha Kriptonite! Eu cá dou cabo da carteira quando passo por lá.
    Adorei as tuas coisinhas novas =) LBD sempre em altas.

    ***
    www.theprincesslittlebox.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sempre!! Eu perco-me na Topshop mas acho que há muita coisa que não tem qualidade que justifique o preço, sou muito minuciosa a comprar lá.

      Delete
  3. ADORO a camisola cinzenta! As aplicações modificam logo uma peça de roupa! :D

    Beijinhos,
    touchofpurple.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Belas compras! Estou contigo, Verão até ao Novembro!

    ReplyDelete
  5. Boas compras.:D E sim, também faço parte do clã que quer verão até novembro. :)
    Mua.

    ReplyDelete
  6. Agora manda bireeeee o Inverno ! Já ficaste mais um bocadinho preparada para os dias frios, a minha predilecção vai para a camisa ;)

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...