Tuesday, 14 May 2013

Splash of colour!




So I am back with the looks posts... I told that all I needed was some sun in my life.... After 5 days in Algarve and a pretty good tan, I felt like taking pictures to the blog again. I must say I didn't even knew how to pose, I mean... If I ever did. Here I am feeling the Spring in all its way. Wearing a splash of colours in my clothes and a smile you can only spot on me during sunny days. I hope you like it.

*

Aqui estou eu de volta depois de uma longa ausência do blog com fotos de looks. Eu tinha dito que Sol era o elemento que me faltava. Descobri que era não apenas o sol como sentir-me um pouco bronzeada para estar mais confiante. Depois de 5 dias passados na praia no Algarve, aqui estou eu para as curvas. Na roupa muita cor, como esta temperatura pede. Para neutralizar, os nude e os beje à mistura. Espero que gostem.

I'm wearing:
 Blend top, Zara jeans and sandals, Parfois bracelet, Pearls bracelet baught in Sardegna, Rayban aviators

8 comments:

  1. Gostei muito!!

    http://hiimab.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Que saudades dos teus posts! Tens de voltar ao blog mais vezes

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Acho que sim, a Primavera e o Verão dão-me mais vontade de fotografias e de trapos!

      OBRIGADA a todas.

      Delete
  3. O teu bronzeado causa inveja, e fica-te tao bem!
    Concordo com a Ines, tens de actualizar este teu canto + frequentemente. Lufada de ar fresco!

    ReplyDelete
  4. If you would like to increase your knowledge only keep visiting this website and be updated with the hottest news update
    posted here.

    Also visit my page ... bodog poker rakeback

    ReplyDelete
  5. Estou como tu, sem sol até a roupa parece assentar menos bem!
    Mas já sentíamos (eu, pelo menos) falta dos teus outfits.

    ReplyDelete

I believe in the power of Love! Thank you for coming and sharing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...